Αγία Παρασκευή 2106085780 agiapar@xelonakia.gr    Καλλιθέα 2109520025 kallithea@xelonakia.gr

Παιδικό Εργαστήρι

Η δημιουργική απασχόληση στα Xελωνάκια, γεννήθηκε με στόχο την αλληλένδετη συνεργασία εκπαιδευτικών, καλλιτεχνών και διαφόρων άλλων εξειδικευμένων επαγγελματιών, οι οποίοι με αγάπη και όρεξη στοχεύουν στην μετάδοση γνώσεων στους μικρούς μας φίλους, με εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας.

Κύριοι Στόχοι είναι οι ακόλουθοι:

$

Η καλλιέργεια της έκφρασης και της δημιουργικής φαντασίας

$

Η ενθάρρυνση της επικοινωνίας και η ενίσχυση της κοινωνικοποίησης

$

Η ενδυνάμωση της ενσυναίσθησης και της κριτικής σκέψης

$

Η προσωπική ανάπτυξη και η αγάπη για την γνώση

Η δημιουργική απασχόληση περιλαμβάνει δραστηριότητες που βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν την δημιουργικότητα τους, να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, να διασκεδάσουν, να κοινωνικοποιηθούν και να μάθουν να αποτελούν μέλος μίας ομάδας!

ΜΗΝΙΑΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 

ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ:
15€ > 2 φορές την εβδομάδα

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ:
30€ > 2 φορές την εβδομάδα

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Για όλες τις νέες εγγραφές τον Δεκέμβριο του 2017 δώρο 8 μαθήματα Παιδικού Εργαστηρίου.

Κλείσε Θέση
Κάλεσέ μας στο 210 9520025

ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Ηλικίες από 2-6 χρονών
ΔεΤρΤεΠεΠαΣα
10:00
10:45
11:30
12:15
13:00
13:45
16:15
17:00
17:45
18:30
        Προγράμματα με περιορισμένες θέσεις
Δευ Τρ Τετ Πεμ Παρ Σαβ
10:00-10:45 Πες το με ένα παραμύθι
11:00-11:45 Γλωσσική Ανάπτυξη
12:00-12:45 Ταξίδι στη Χώρα των Συναισθημάτων
13:00-13:45 Κουκλοπαίζοντας
17:00-17:45 Το εργαστήριο του Τζεπέτο Μικροί Επιστήμονες εν δράσει! Παιχνίδια απο όλο τον Κόσμο! Θεατρικό Παιχνίδι Ταξίδι στη Χώρα των Συναισθημάτων
18:00-18:45 Θεατρικό Παιχνίδι Κουκλοπαίζοντας Το νερό…Πηγή Ζωής Μικροί Επιστήμονες εν δράσει! Το νερό…Πηγή Ζωής
19:15-20:00 Μουσική Αγωγή Γλωσσική Ανάπτυξη Ταξίδι στη Χώρα των Συναισθημάτων Μουσική Αγωγή Το εργαστήριο του Τζεπέτο
20:00-20:45 Γλωσσική Ανάπτυξη Πες το με ενα παραμύθι Το εργαστήριο του Τζεπέτο Αναζητώντας την Μαθηματλαντίδα Πες το με ενα παραμύθι

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Η Παραμυθούπολη

Παραμυθούπολη, μία λέξη που από μόνη της μας δημιουργεί όμορφα συναισθήματα, μία λέξη που μας ξυπνάει μνήμες και μας ταξιδεύει στην παιδική μας ηλικία. Σε αυτήν την δραστηριότητα θα γίνεται η πιο γλυκιά ανάγνωση πολλών παραμυθιών που παρέχουμε στον χώρο μας.
Η ανάγνωση παραμυθιών προσφέρει πολλά οφέλη στην ψυχική υγεία και στην ανάπτυξη των παιδιών. Τα κυριότερα οφέλη που προσφέρει είναι τα παρακάτω:
• Φαντασία: τα παραμύθια αναπτύσσουν την μυθοπλαστική ικανότητα των παιδιών.
• Διασκέδαση: το παιδί μαθαίνει από μικρό πως μπορεί να διασκεδάζει και να περνάει ευχάριστα τον χρόνο μέσα από την ανάγνωση ενός παραμυθιού.
• Κριτική σκέψη: ενισχύουν στο παιδί την ικανότητα κρίσης και αντίληψης. Αποτελούν ερέθισμα για να συζητήσει και να αντιμετωπίσει το κάθε παιδί τα δικά του ερωτηματικά, αγωνίες και φόβους. Το παιδί μαθαίνει να διαχωρίζει το πραγματικό από το φανταστικό.
Και βιώνει με βιωματικό τρόπο μία γλωσσική αναπτυξιακή ευχάριστη δραστηριότητα.

Ζωγραφική: Γίνομαι ο μικρός Πικάσο
Η δημιουργία της τέχνης και ειδικά εκείνη της κατασκευής ενός κόσμου μέσα από τη ζωγραφική είναι ζωτικής σημασίας διαδικασία στην εκπαιδευτική διαδικασία ενός παιδιού. Τα παιδιά μέσα από τη ζωγραφική θα αναπαριστούν σκηνές από τη ζωή τους και τα πρόσωπα που τους περιβάλλουν. Δεν είναι τυχαίο ότι η παιδική ψυχολογία αξιοποιεί τις ζωγραφιές των παιδιών τόσο συστηματικά, ούτε ότι χρησιμοποιεί τις εικόνες ως εργαλεία επικοινωνίας με τα παιδιά. Μέσα από την άμεση επαφή με τα χρώματα και τα υλικά τα παιδιά εξοικειώνονται, αποκτούν πρωτοβουλία και δεν διστάζουν να πειραματιστούν με πρωτότυπες ιδέες, κάτι που έρχεται να αντισταθμίσει την κονσερβοποιημένου τύπου ζωγραφική του εκπαιδευτικού συστήματος .Έπειτα από κάποιο χρονικό διάστημα και ανάλογα πάντα με την ιδιοσυγκρασία του παιδιού σας θα παρατηρήσετέ να αποκτούν διάφορες δεξιότητες. Ανάμεσα σε αυτές θα παρατηρήσετέ να πραγματοποιούν πιο λεπτές και εύστοχες κινήσεις ή να συγκεντρώνονται περισσότερο χρόνο από πριν. Πιο συγκεκριμένα: Η ενεργή και καθοδηγούμενη συμμετοχή του παιδιού στη δημιουργία μέσα από τα εικαστικά του δίνει την ευκαιρία να γίνει ουσιαστικά παρατηρητικό. Του δίνει αυτοπεποίθηση γιατί το ίδιο το παιδί μαθαίνει να αξιολογεί τη συμβολή του στο ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Μέσα από αυτή την διαδικασία της δημιουργίας , τα παιδιά, καλλιεργούν την αισθητική είναι σε θέση να αντιληφθούν τι είναι πιο όμορφο και τι όχι. Αποκτούν κατά συνέπεια κριτική σκέψη μέσα από τον κόσμο της ζωγραφικής και για τον ευρύτερο κόσμο. Μαθαίνουν να συνεργάζονται και να επικοινωνούν μέσα από την ομαδική εργασία. Κερδίζουν ωφέλιμο χρόνο μακριά από τοξικές ασχολίες των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και των πολυμέσων. Η ζωγραφική βοηθά την συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών όπως οι περισσότερες μορφές τέχνης. Συνοψίζοντας, η ζωγραφική ως αντιπροσωπευτικότερη ενασχόληση των εικαστικών δραστηριοτήτων, αποτελεί σημαντική για την ανάπτυξη του ψυχικού και του συναισθηματικού κόσμου των παιδιών σας.

Νοητική ανάπτυξη
Αυτή η δραστηριότητα αναφέρεται σε διάφορα παιχνίδια που εξελίσσουν νοητικά το παιδί μας. Η ονομασία του μαθήματος καταλυτική για τις επιδιώξεις του. Ο χώρος μας είναι εξοπλισμένος με μοναδικά εκπαιδευτικά παιχνίδια που εντείνουν την παρατηρητικότητα, την αντιστοίχηση, την αυτοσυγκέντρωση και πολλά ακόμη.

Μουσική Αγωγή

Η μουσική έχει ιδιαίτερη θέση στη ζωή των παιδιών. Είναι ένας τρόπος έκφρασης των συναισθημάτων, των σκέψεων και γενικότερα του εσωτερικού τους κόσμου. Καθώς η μουσική πρέπει να αποβλέπει σε όλα τα θετικά
στοιχεία που μπορεί να προσφέρει στη ζωή και στο χαρακτήρα του παιδιού και όχι στο να δημιουργήσει αποκλειστικά μουσικούς σε αυτή την ενότητα θα ασχοληθούμε με απλά μουσικά και μουσικοκινητικά παιχνίδια και θα έρθουμε σε επαφή με τα όργανα της ορχήστρας Orff.

Το Σεντούκι της γιαγιάς

Παιχνίδι Μίμησης με διαφορετικές μεταμφιέσεις ρόλων.
Τα παιχνίδια μίμησης και μεταμφίεσης συμβάλουν καταλυτικά στη ψυχολογία των παιδιών. Τα παιδιά μέσα στην στολή αισθάνονται ασφάλεια. Καθώς αφήνουν τον εαυτό τους ελεύθερο να πειραματιστεί και να ενταχθεί σε παιχνίδια ρόλων, χωρίς να ντρέπονται. Η μεταμφίεση τους δίνει την ευκαιρία να αποδράσουν από τους κοινωνικούς περιορισμούς και να παίξουν κάποιον ρόλο τον οποίο τον βιώνουνε είτε ως επιθυμία εξερεύνησης είτε ως περιέργεια για το πώς θα ήταν να είναι εκείνα γιατροί ή δάσκαλοι ή οτιδήποτε άλλο.

Γλωσσική ανάπτυξη

Αυτό το μάθημα εντείνει την προσοχή του στον λόγο του κάθε παιδιού. Κύριοι στόχοι του μαθήματος η κατανόηση σε αυτό που ακούμε, η
αναπαραγωγή λέξεων και προτάσεων και ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου. Με ευχάριστα ερεθίσματα το παιδί μας κατακτά αβίαστα τους παραπάνω στόχους
πάντα ενισχύοντας την φαντασία του.

Ο Χελωνίνος

Το κουκλοθέατρο αποτελεί ένα σημαντικό μέσο ψυχαγωγίας για το παιδί. Το παιδί καλείται να προσαρμοστεί σε έναν κόσμο ενηλίκων φτιαγμένο στα δικά τους μέτρα και μεγέθη. Η προσαρμογή αυτή είναι δύσκολη και απαιτητική ιδίως τα πρώτα χρόνια της ζωής του. Το κουκλοθέατρο σε αυτήν την περίπτωση βοηθάει πολύ την ομαλή προσαρμογή του παιδιού μας από το ένα μεταβατικό στάδιο στο άλλο. Αφού ανοίγει μία κλειδαρότρυπα δηλαδή μία τρύπα όπου από εκεί παρακολουθεί προστατευμένα την πραγματικότητα. Το κουκλοθέατρο διαμορφώνει ένα πλαίσιο κατάλληλο για την προσαρμογή και εξέλιξη του παιδιού, στη μεγεθυμένη πραγματικότητα. Με λίγα λόγια μέσα από τις κούκλες και το παραμύθι το κουκλοθέατρο δίνει τη δυνατότητα στο παιδί να ζήσει την παιδική ηλικία της ανθρωπότητας. Επίσης το κουκλοθέατρο σαν θέαμα προσφέρει στο παιδί ερεθίσματα που το εμπλουτίζουν ψυχικά συναισθηματικά, νοητικά, γνωστικά. Παρακολουθώντας μια παράσταση κουκλοθεάτρου ζει μέσα σε συναισθηματική ένταση τη μαγεία και το θαύμα. Βιώνει την θεατρική σύμβαση, όταν, ξαφνικά οι άψυχες κούκλες ζωντανεύουν. Το παιδί μεταφέρεται σε ένα φανταστικό χώρο, ξεφεύγει από την πραγματικότητα, συμμετέχει, ταυτίζεται, διασκεδάζει, παραδειγματίζεται από τη δράση της κούκλας. Μέσα από τα παθήματα τον ηρώων το κουκλοθέατρο δίνει τη δυνατότητα στο παιδί να αφομοιώσει ηθικούς νόμους, κανόνες, κώδικες, αξίες απαγορεύσεις, ιδανικά ακόμα και τη δομή και λειτουργία της κοινωνίας στην οποία ζει. Το παιδί πολλές φορές, συμμετέχει στην παράσταση καθορίζοντας και αυτήν την εξέλιξη της ιστορίας, εξωτερικεύει συναισθήματα φόβου, χαράς, λύπης, έκπληξης, ενθουσιασμού.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι γονείς θα μπορούν να προτείνουν θέματα

Χορωδία

Τα παιδιά σε αυτό το μάθημα θα ακούνε και θα μαθαίνουν παιδαγωγικά τραγούδια.
Η ενασχόληση των παιδιών με τη μουσική συμβάλλει καταλυτικά στην ψυχικοκοινωνική ανάπτυξή τους. Επιπροσθέτως, όταν αυτή καθίσταται μέρος μιας συστηματικής μουσικής εκπαίδευσης, τα παιδιά ασκούνται πολύπλευρα καλλιεργώντας παράλληλα και τη φωνή τους. Οι συμμετέχοντες σε μία χορωδία πρωτίστως ψυχαγωγούνται, ενώ όπως τεκμηριώνεται ο ρόλος μιας παιδικής χορωδίας δεν είναι απλά ψυχαγωγικός αλλά πολύ πιο σπουδαίος. Είναι μορφωτικός, παιδαγωγικός, και κοινωνικός.

Μουσικό – Θεατρικά Παιχνίδια
Είναι παιχνίδια που καλλιεργούν την μουσική και θεατρική παιδεία.

Θεατρικό Παιχνίδι

Μέσω του θεατρικού παιχνιδιού τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο που τους περιβάλλει και συνειδητοποιούν την θέση τους μέσα στον κόσμο αυτό. Τα παιδιά σκέφτονται, συνυπάρχουν συνειδητοποιούν, αλληλεπιδρούν και
ανακαλύπτουν μέσα από μία διαδικασία που τους προσφέρει πολλά ερεθίσματα. Μέσα από την ασφάλεια του ρόλου τους εκφράζουν πιο εύκολα τα συναισθήματα τους και τις ανησυχίες της καθημερινότητας. Αξιοσημείωτο είναι, πως στα πιο εσωστρεφή παιδιά δίνεται η ευκαιρία να εκφραστούν και με άλλους τρόπους εκτός της προφορικής ομιλίας.

Μαστροχαλαστής

Η ονομασία της δραστηριότητας είναι αντιθετική όμως έχει μεγάλη σημασία. Εδώ μαθαίνουμε να κατασκευάζουμε χωρίς να υπάρχει (σωστό ή λάθος). Τα παιδιά μαθαίνουν να δημιουργούν, να συνδέουν, να ξεβιδώνουν, να ταιριάζουν και πολλά άλλα.
Μέσα από αυτήν την διαδικασία τα παιδιά έρχονται κοντά με τις μαθηματικές έννοιες, εξασκούν την λεπτή τους κινητικότητα και συνάμα εξελίσσονται νοητικά. Επίσης ή αίσθηση του δημιουργού τους γεμίζει αυτοπεποίθηση.

Παιχνίδια από όλο τον κόσμο

Με παιχνίδια από όλο τον κόσμο θα εξοικειωθούμε με την κουλτούρα και τα πολιτιστικά στοιχεία άλλων λαών, αλλά και της χώρας
μας. Θα μεταφερθούμε σε μακρινά μέρη και σε μία άλλη εποχή όπου το παιχνίδι μπορεί να ξεκινήσει με μία μικρή αφορμή, την ανάγκη μας να για επικοινωνία και
ευχάριστο χρόνο. Σε μια εποχή όπου η οθόνη και η εικονική πραγματικότητα έχει εισβάλει στην παιδική ηλικία η θεματική αυτή βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν
την αξία του παιχνιδιού, της ομάδας και επομένως να κοινωνικοποιηθούν, και να αναπτύσσουν συνεχώς τη φαντασία τους.

Αναζητώντας τη Μαθηματλαντίδα
Στόχος της συγκεκριμένης ενότητας είναι να φέρει τα παιδιά σε επαφή με τις πρώτες μαθηματικές έννοιες. Τα παιδιά θα προσεγγίζουν τα μαθηματικά με εικαστικούς τρόπους και με τη συμβολή του παιχνιδιού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αναπτύσσεται η φαντασία τους διότι μαθαίνουν ζωγραφίζοντας, να ενισχύεται η αυτοπεποίθηση τους καθώς δεν υπάρχει σωστή ή λάθος απάντηση, αφού μαθαίνουμε ανακαλύπτοντας. Ακόμα, προετοιμάζονται θετικά για ένα από τα μαθήματα του σχολείου.

Πες το με ένα παραμύθι

Στην ενότητα αυτή προβλέπεται η ανάγνωση παραμυθιών με απώτερο σκοπό να επιτευχθεί και η κοινωνικοποίηση της ομάδας των παιδιών και η συναισθηματική τους ανάπτυξη και ωρίμανση. Αλλά κυρίως η άσκηση και η
ενδυνάμωση της φαντασίας των παιδιών. Πολλές φορές θα γράφουμε ένα δικό μας τέλος για την ιστορία. Θα επιμελούμαστε την εικονογράφηση του παραμυθιού και θα αναπαριστούμε βιωματικά τις σκηνές που μας άρεσαν πιο πολύ από την ιστορία.

To εργαστήριο του Τζεπέτο

Πρόκειται για μία γενικότερη θεματική, η οποία εστιάζει στην εικαστική τέχνη. Μέσα από απλά υλικά τα παιδιά θα δημιουργούν απλές χειροποίητες κατασκευές, εμπνευσμένες από την καθημερινότητα. Θα μυηθούν σε απλές τεχνικές ζωγραφικής και θα μεταμορφωθούν σε μικρούς καλλιτέχνες. Με αυτόν τον τρόπο θα μάθουν να εκφράζονται και να επικοινωνούν μέσω της ζωγραφικής. Είναι αξιοσημείωτο άλλωστε πως μέσω της ζωγραφικής
τα παιδιά, αναπτύσσουν την προσοχή και την παρατηρητικότητα τους, εκφράζουν τις επιθυμίες και τις σκέψεις τους και νιώθουν ικανοποίηση βλέποντας το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους.

Μουσική Αγωγή

Η μουσική έχει ιδιαίτερη θέση στη ζωή των παιδιών. Είναι ένας τρόπος έκφρασης των συναισθημάτων, των σκέψεων και γενικότερα του εσωτερικού τους κόσμου. Καθώς η μουσική πρέπει να αποβλέπει σε όλα τα θετικά
στοιχεία που μπορεί να προσφέρει στη ζωή και στο χαρακτήρα του παιδιού και όχι στο να δημιουργήσει αποκλειστικά μουσικούς σε αυτή την ενότητα θα ασχοληθούμε με απλά μουσικά και μουσικοκινητικά παιχνίδια και θα έρθουμε σε επαφή με τα όργανα της ορχήστρας Orff.

«Το νερό... πηγή ζωή»

Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «το νερό… πηγή ζωής» έχει ως βασικό σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά το πολύτιμο αγαθό αυτό της φύσης, να συνειδητοποιήσουν την αξία του νερού στη ζωή και στις δραστηριότητες του
ανθρώπου. Τα παιδιά θα προσεγγίσουν αυτές τις έννοιες και διαδικασίες μέσα από βιωματικούς τρόπους.

Παιχνίδια από όλο τον κόσμο

Με παιχνίδια από όλο τον κόσμο θα εξοικειωθούμε με την κουλτούρα και τα πολιτιστικά στοιχεία άλλων λαών, αλλά και της χώρας
μας. Θα μεταφερθούμε σε μακρινά μέρη και σε μία άλλη εποχή όπου το παιχνίδι μπορεί να ξεκινήσει με μία μικρή αφορμή, την ανάγκη μας να για επικοινωνία και
ευχάριστο χρόνο. Σε μια εποχή όπου η οθόνη και η εικονική πραγματικότητα έχει εισβάλει στην παιδική ηλικία η θεματική αυτή βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν
την αξία του παιχνιδιού, της ομάδας και επομένως να κοινωνικοποιηθούν, και να αναπτύσσουν συνεχώς τη φαντασία τους.

Ταξίδι στη χώρα των συναισθημάτων
To ταξίδι στη χώρα των συναισθημάτων αποτελεί μια όμορφη διαδρομή με στάσεις σε διάφορα σταθμούς συναισθημάτων. Αυτά τα συναισθήματα είναι η χαρά, η λύπη, ο φόβος, η ζήλια, η αδικία, η ανυπομονησία, η βαρεμάρα, η έκπληξη, η υπερηφάνεια και η ικανοποίηση. Η προσέγγιση αυτών των συναισθημάτων θα γίνει με τη χρήση της ζωγραφικής, της μουσικής, της ανταλλαγής ρόλων και άλλων ομαδικών παιχνιδιών. Στόχο της θεματικής αυτής είναι τα παιδιά να μάθουν να αναγνωρίζουν τη σημασία και το ρόλο που έχει το κάθε συναίσθημα και να μάθουν τεχνικές να τα διαχειρίζονται.

Μικροί Επιστήμονες εν δράσει
Μέσα από την εκτέλεση απλών πειραμάτων, με τη χρήση απλών υλικών, τα παιδιά εξοικειώνονται με τις φυσικές επιστήμες αλλά αναπτύσσουν και την παρατηρητικότητα τους.

Θεατρικό Παιχνίδι

Μέσω του θεατρικού παιχνιδιού τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο που τους περιβάλλει και συνειδητοποιούν την θέση τους μέσα στον κόσμο αυτό. Τα παιδιά σκέφτονται, συνυπάρχουν συνειδητοποιούν, αλληλεπιδρούν και
ανακαλύπτουν μέσα από μία διαδικασία που τους προσφέρει πολλά ερεθίσματα. Μέσα από την ασφάλεια του ρόλου τους εκφράζουν πιο εύκολα τα συναισθήματα τους και τις ανησυχίες της καθημερινότητας. Αξιοσημείωτο είναι, πως στα πιο εσωστρεφή παιδιά δίνεται η ευκαιρία να εκφραστούν και με άλλους τρόπους εκτός της προφορικής ομιλίας.

Κουκλοπαίζοντας

Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά θα αποκτήσουν μία πρώτη επαφή με το κουκλοθέατρο. Θα δημιουργούν με τη χρήση απλών και ανακυκλώσιμων υλικών κούκλες και στη συνέχεια θα δημιουργούν ιστορίες με
πρωταγωνιστές τα δημιουργήματα τους. Ξεκινώντας από την κατασκευή κούκλας ελευθερώνουν τη φαντασία τους, πειραματίζονται, αναπτύσσουν τις λεπτές κινήσεις και συντονίζουν την κινητικότητα τους. Στη συνέχεια, με την εμψύχωση της κούκλας ενισχύεται η αυτοπεποίθηση τους. Τα παιδιά την χρησιμοποιούν ως ένα μέσο για την έκφραση των συναισθημάτων τους. Η διαδικασία αυτή συντελεί στη γλωσσική ανάπτυξη, καθώς καλλιεργεί την ετοιμολογία. Ακόμη, ενισχύει την κοινωνικοποίηση των παιδιών, καθώς μαθαίνουν να συνεργάζονται και να επικοινωνούν μεταξύ τους.

Επικοινωνία για Ραντεβού

Επικοινωνία
Share This

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο