2106085780 | Fax 2106085770 info@xelonakia.gr

Ροπή προς το …απαγορευμένο, όσον αφορά τις διαδικτυακές τους προτιμήσεις, εμφανίζουν τα παιδιά παγκοσμίως. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση γονικού ελέγχου της Kaspersky Lab τα παιδιά σε όλον τον κόσμο επικοινωνούν, παίζουν και έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο για ενήλικες, μέσω υπολογιστή, λιγότερο απ’ ό,τι πριν από έναν χρόνο, όμως επισκέπτονται πιο συχνά ιστοσελίδες που εμπεριέχουν πληροφορίες για ναρκωτικά, αλκοόλ και καπνικά προϊόντα.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, που συγκεντρώνει στοιχεία από υπολογιστές με ενεργοποιημένη τη λειτουργία Γονικού Ελέγχου, από τον Μάιο του 2016 μέχρι τον Απρίλιο του 2017, παιδιά δημιούργησαν λογαριασμούς σε ιστοσελίδες επικοινωνίας, (όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, messengers ή emails) σε ποσοστό 61%, ενώ τους προηγούμενους δώδεκα μήνες, (από τον Μάιο του 2015 μέχρι τον Απρίλιο του 2016), αυτό το ποσοστό ανερχόταν στο 67%. Τα παιχνίδια μειώθηκαν στο 9% από 11% και οι επισκέψεις σε ιστοσελίδες με περιεχόμενο για ενηλίκους, πλέον, αγγίζουν το 1,2% αντί για 1,5%.

Ωστόσο, οι επισκέψεις σε ιστοσελίδες που περιέχουν πληροφορίες για ναρκωτικά, αλκοόλ και καπνικά προϊόντα αυξήθηκαν από το 9% –της προηγούμενης περιόδου– στο 14%. Το ενδιαφέρον των παιδιών για ιστοσελίδες που περιέχουν πληροφορίες για λογισμικό, ήχο και βίντεο, έχει, επίσης, αυξηθεί από 3% στο 6%».

Η έρευνα αποκαλύπτει ακόμα ότι οι επιλογές των παιδιών στο «σερφάρισμα» διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Συγκεκριμένα, «τα παιδιά που περνούν τις περισσότερες ώρες κάνοντας chat προέρχονται από τον αραβικό κόσμο, όπου το 89% των ανιχνεύσεων σχετίζεται με ιστότοπους επικοινωνίας. Τα παιδιά της Βόρειας Αμερικής που χρησιμοποιούν υπολογιστές για αυτόν τον σκοπό είναι τα λιγότερα στον κόσμο, με το ποσοστό τους να μην ξεπερνάει το 28% των περιπτώσεων.

Οι ιστοσελίδες που σχετίζονται με ναρκωτικά, αλκοόλ και καπνικά προϊόντα είναι πιο δημοφιλείς στη Βόρεια Αμερική (32%), την Ωκεανία (30%) και τη Δυτική Ευρώπη (26%), ενώ τα παιδιά από τον αραβικό κόσμο είναι λιγότερο πιθανόν να επισκεφτούν τέτοιες ιστοσελίδες. Το ίδιο …μοτίβο ακολουθεί και η επισκεψιμότητα στην κατηγορία των παιχνιδιών: είναι πιο δημοφιλής στη Βόρεια Αμερική (20%), την Ωκεανία (20%), τη Δυτική Ευρώπη (18%) και λιγότερο δημοφιλής στον αραβικό κόσμο (2%). Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Άπω Ανατολή ξεχωρίζει στην κατηγορία του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία αντιπροσωπεύει το 13% των ανιχνεύσεων εκεί, ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι μόλις 5%. Τα παιδιά στην Άπω Ανατολή (Κίνα, Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Μακάο, Ταϊβάν,  Ιαπωνία και Νότια Κορέα) χρησιμοποιούν, επίσης, λογισμικό και ιστότοπους για ενήλικες περισσότερο από τα παιδιά ίδιας ηλικίας σε άλλες περιοχές».

Share This

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο